torsdag den 11. august 2011

Traveljournal - samlet.

Så fik jeg samlet mit travelalbum, nu mangler kun de sidste lækre detaljer. Jeg har tænkt mig at medbringe en lille pose med skriveredskaber, et datostempel, nogle journalingspots og andet lækkert til at sætte ind undervejs. Jeg havde håbet at være den lykkelige ejer af et Polaorid kamera inden jeg skulle til Belgien, men desværre kan firmaet ikke levere varen, så det med at kunne sætte fotoer ind efterhånden må jeg vist skyde en hvid pind efter! Istedet må jeg notere direkte på siderne hvilke billeder der skal sidde hvor. 

6 kommentarer:

  1. Dit album ser flot ud.
    Ja suk, sådan et kamera ønsker jeg mig også.

    SvarSlet
  2. Det album ser vel nok spændende ud. Det kan kun blive fint, når du har sat pynt og billeder ind.
    Virkelig spændende oplevelser forude.....

    SvarSlet
  3. Hvor ser det spændende ud.
    Ha en rigtig dejlig weekend!!!

    SvarSlet
  4. Kære Linda.
    Dit album ser flot ud. Håber vi får et lille kig, når der er kommet billeder og tekst i...
    God weekend!
    Knus
    Engel...

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig fint ud - glæder mig til at se mere :-) God weekend Mange hilsner Linda Ballegaard

    SvarSlet
  6. Hei Linda
    Tusen takk for hyggelig selskap under middagen ikveld.
    Gleder meg til å se reisejournalen din ferdig etter disse 3 hyggelige men travle dager!!
    Knus!
    Linda

    SvarSlet